مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-01سياسي

تمهیدات هیئت رییسه برای جلسه حضوری در صحن علنی مجلس


عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد هیات رییسه مجلس با وجود ابتلای تعدای از نمایندگان به کرونا تلاش دارد جلسات صحن برگزار شود.

- عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد هیات رییسه مجلس با وجود ابتلای تعدای از نمایندگان به کرونا تلاش دارد جلسات صحن برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز نعمتی با اشاره به نامه انتقادی برخی نمایندگان و ادعای عدم برگزاری جلسات علنی مجلس در شرایط کرونایی، گفت: هیات رییسه مجلس چندین جلسه برگزار کرد و در همه جلسات، موضوع برگزاری صحن علنی مطرح شد و تصمیم گرفتیم جلسات را تشکیل دهیم.

عضو هیات رییسه مجلس بیان داشت: بار اول آقای نمکی نامه ای نوشتند جلسات تشکیل نشود، ما باز اصرار کردیم صحن تشکیل شود که نهایتا هیات رییسه جلسه ای حضوری با وزیر بهداشت و رییس مجلس تشکیل داد که در نهایت دکتر نمکی به عنوان رییس ستاد مبارزه با کرونا تاکید کرد که صحن علنی بنا به ملاحظات پزشکی تشکیل نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: این موضوع در جلسه بعدی هیات رییسه مطرح و تصمیم بر این شد در حال حاضر با توجه به شرایط و با وجوداین که امکانات لازم مهیا نیست جلسات را با استفاده از فناوری دیجیتالی برگزار کنیم.

بر همین اساس تصمیم گرفته شد که جلسات صحن با استفاده از این امکان برگزار شود که بار اول حدود 97 نفر از نمایندگان در مجلس غیر حضوری شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات هیئت رییسه برای جلسه حضوری در صحن علنی مجلس

تمهیدات هیئت رییسه برای جلسه حضوری در صحن علنی مجلس