مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-01اقتصادي

تردد در محورهای مواصلاتی فارس 70 درصد کاهش یافت


جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با تأکید بر کنترل ورودی ها و خروجی های سطح استان، گفت: میزان ترددها در استان، با کاهش 70 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه رو بوده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سرهنگ یوسف ملک زاده در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه نسبت به کنترل عبور و مرور و ترددها در محورهای ارتباطی استان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده و رصد دوربین های تردد شمار، میزان ترددها در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 70 درصدی روبه رو بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه امروز 13 فروردین همزمان با روز طبیعت همه مراکز تفریحی، پارک ها و بوستان ها تعطیل هستند، افزود: بر این اساس، عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی در اطراف این مراکز حضور دارند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت.

سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: بنابراین موضوع تردد شهروندان به مناطق اطراف شهرها، تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها کاملا منتفی است و مسیرها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مواصلاتی فارس 70 درصد کاهش یافت

تردد در محورهای مواصلاتی فارس 70 درصد کاهش یافت