مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:452020-04-01پزشكي

تشخیص کرونا در 2 دقیقه


سازمان غذا و داروی آمریکا اخیرا از تایید یک کیت آزمایشی آنتی بادی که در عرض دو دقیقه می تواند فرد مبتلا به بیماری کووید-19 را تشخیص دهد، خبر داد.

- سازمان غذا و داروی آمریکا اخیرا از تایید یک کیت آزمایشی آنتی بادی که در عرض دو دقیقه می تواند فرد مبتلا به بیماری کووید-19 را تشخیص دهد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت Bodysphere که ادعا کرده است کیت آزمایشگاهی آنها میتواند در عرض دو دقیقه نتیجه منفی یا مثبت بیماری کویید-19 را به پزشکان بگوید، مجوز اضطراری سازمان غذا و دارو آمریکا را دریافت کرده است.

سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) تلاش کرده است با مجوز دادن به انجام آزمایش های مربوط به تشخیص و درمان و تولید واکسن برای بیماری کووید-19 به مقابله با این بیماری همه گیر جهانی و جلوگیری از شیوع گسترده آن بپردازد.

وجود این کیت های آزمایشی بسیار مفید و کارآمد است چراکه می تواند در دانستن اینکه آیا افراد عادی و یا کارکنان مراقبت های بهداشتی به این بیماری مبتلا شده اند یا خیر کمک بزرگی کند.

هفته گذشته سازمان غذا و داروی آمریکا یک دستگاه تشخیص بیماری همه گیر کووید-19 را که یک آزمایشگاه فشرده در یک دستگاه است و قادر است کروناویروس جدید را در عرض 5 دقیقه تشخیص دهد، تایید کرد و شرکت ابوت (Abbott) مجوز استفاده اضطراری را برای دستگاه جدید خود که در واقع یک آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص کرونا در 2 دقیقه

تشخیص کرونا در 2 دقیقه