مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-01اجتماعي

کاهش تردد و ترافیک بسیار سبک در محورهای همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کاهش تردد در محورهای استان همدان خبرداد و گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان با کاهش تردد روبرو بوده و ترافیک بسیار سبکی در راه های استان برقرار است.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کاهش تردد در محورهای استان همدان خبرداد و گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان با کاهش تردد روبرو بوده و ترافیک بسیار سبکی در راه های استان برقرار است.

مصطفی پناهنده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های ترافیکی اعمال شده در پی شیوع کروناویروس ترافیک در محورها بسیار کم است که امیدواریم تا پایان امروز این روند ادامه یابد.

وی با بیان اینکه محورهای پرتردد استان از جمله محور کرمانشاه نیز امروز بسیار کم تردد است، تصریح کرد: روز سه شنبه 12 فروردین که روز هفدهم طرح بوده، 197هزار تردد در محورهای استان همدان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 202هزار تردد داشتیم، کاهش 24درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه تردد تجمعی روز هفدهم چهار میلیون و 797هزار تردد بوده است، خاطرنشان کرد: تردد تجمعی مدت مشابه سال قبل 9میلیون و 124هزار بوده که نرخ کاهش تردد تجمعی 47 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد و ترافیک بسیار سبک در محورهای همدان

کاهش تردد و ترافیک بسیار سبک در محورهای همدان