مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-01اقتصادي

توزیع 80 سبد کالا توسط خیر زرندی بین خانواده های نیازمند


رییس اداره بهزیستی زرند از توزیع 80 بسته حمایتی در میان خانواده های نیازمند این شهر خبر داد و گفت: این بسته های حمایتی توسط خیر جوان زرندی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، از آنجایی که برای مقابله با میهمان ناخوانده کرونا ویروس همگی باید دست به دست هم داده و پشت هم باشیم و نگذاریم حال که روزگار عضوی را به درد آورده دگر عضوها آرام و قرار نداشته باشند با خبر شدیم یکی از خیران جوان زرندی در اقدامی تحسین برانگیز پا را فراتر از وظایف شهروندی گذاشته و در کنار تلاش سایر مسئولان و دستگاه های دولتی به طور خودجوش تعدادی سبد کالا تهیه و با هماهنگی اداره بهزیستی تحویل نیازمندان این شهر داده است.

علی ابراهیمی رییس اداره بهزیستی زرند از توزیع 80 بسته حمایتی در میان خانواده های نیازمند این شهر خبر داد و گفت: این بسته های حمایتی توسط خیر جوان زرندی به نام سیدعطا میرطاهری جمعا به ارزش 200 میلیون ریال با هماهنگی این نهاد بین خانواده های نیازمند شهر زرند توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته های حمایتی شامل مرغ، برنج، قند، چای، حبوبات، روغن و سیب زمینی و پیاز است، خاطرنشان کرد: در این شرایط که بسیاری افراد توان خرید مایحتاج ضروری خود را ندارند   بر خود لازم دانستم قدم کوچکی در گره گشایی از مشکلات مردم بردارم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 80 سبد کالا توسط خیر زرندی بین خانواده های نیازمند

توزیع 80 سبد کالا توسط خیر زرندی بین خانواده های نیازمند