مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:052020-04-01سياسي

‎‎‎‎‎‎آلایندگی زیست محیطی معدن اندریان را پیگیری خواهم کرد


منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم گفت:حادثه اخیر و آلایندگی زیست محیطی معدن اندریان را پیگیری خواهم کرد.

- منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی یازدهم: ‎‎‎‎‎‎آلایندگی زیست محیطی معدن اندریان را پیگیری خواهم کرد ایسنا/آذربایجان شرقی منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم گفت:حادثه اخیر و آلایندگی زیست محیطی معدن اندریان را پیگیری خواهم کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به تعطیلی فعالیت های معدن اندریان گفت: معدن و منافع آن باید در جهت منافع عمومی و بهبود اقتصاد کشور قرار گیرد.

وی با بیان این که فعالیت و نحوه برداشت ذخایر معدنی در دنیا با روال خاص و شرایط استاندارد انجام می شود، اظهار کرد: نحوه بهره برداری از ذخایر معدن اندریان قدیمی بوده و به روز نیست؛ هم چنین استفاده از سیانور و سایر مواد سمی در هر صورت به محیط زیست آسیب جدی وارد می کند.

وی تصریح کرد: در گذشته برای رسیدن به طلا انسان ها را مورد کشت و کشتار قرار می دادند، اکنون نیز برای سودجویی و کسب منفعت بیشتر محیط زیست را مورد تخریب و تاراج قرار می دهند.

میرتاج الدینی با بیان این که این موضوع باید به صورت قضایی پیگیر شود، خاطرنشان کرد: ریاست محترم دادگستری استان باید شخصا و به طور جد پیگیر این ماجرا باشد، محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎‎‎‎‎‎آلایندگی زیست محیطی معدن اندریان را پیگیری خواهم کرد

‎‎‎‎‎‎آلایندگی زیست محیطی معدن اندریان را پیگیری خواهم کرد