مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-01پزشكي

نحوه بازگشت بازار و واحدهای مختلف به فعالیت تا 20 فروردین ماه اعلام می شود


نحوه بازگشت بازار و واحدهای مختلف استان به فعالیت تا 20 فروردین ماه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا لرستان، با تبریک دوازده فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی ایران از زحمات و اقدامات خوبی که توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا استان لرستان انجام شده است و خصوصاً از جمله زحمات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان تقدیر کرد.

وی با اشاره به تمدید طرح فاصله اجتماعی در ستاد ملی کرونا، از تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و بازار تا بیستم فروردین ماه خبر داد.

استاندار لرستان در خصوص ساعات کار اداری و حضور کارمندان دولت در ادارات، گفت: از روز شنبه ساعات کاری ادارات با یک سوم نیروی کار با حفظ دور کاری و صدور مرخصی کارکنان برقرار است.

خادمی با اشاره به ضرورت تعریف پروتکل برای تعریف نحوه بازگشت بازار و واحدهای مختلف در بعد از تعطیلات، گفت: نحوه شروع فعالیت اصناف و چگونگی فعالیت دیگر مشاغل تا قبل از بیستم، اعلام خواهد شد.

وی با تاکید بر اصل مراقبت اجتماعی و همکاری مردم بر لزوم برخورد قانونی با افرادی که مبتلا به کرونا هستند و مراعات نمی کنند تاکید کرد و از فرمانداران خواست تا لیست این گونه افراد را از مراکز بهداشت هر منطقه اخذ و کارفرمایان خصوصی و دولتی به منظور جلوگیری از گسترش بیماری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بازگشت بازار و واحدهای مختلف به فعالیت تا 20 فروردین ماه اعلام می شود

نحوه بازگشت بازار و واحدهای مختلف به فعالیت تا 20 فروردین ماه اعلام می شود