مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-01ورزشي

تعطیلی لیگ برتر فوتبال تصمیم خوبی بود


کارشناس فوتبال و داوری اصفهان در گفت و گوی نوروزی در مورد لیگ برتر و داوری ها در سال گذشته و ایام نوروز می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در سال گذشته تیم های سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال حضور داشتند که سپاهان عملکرد خوبی داشت و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته و ذوب آهن اما در رده یازدهم حضور دارد.

لیگ برتر فوتبال در فصل جاری وضعیت خوبی در بخش داوری نداشت، به طوری که همه تیم ها اعتراض زیادی نسبت به قضاوت داوران در بازی های مختلف داشتند؛ سپاهان و ذوب آهن نیز از این امر مستثنا نبودند و امتیازاتی را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادند.

از همین رو به سراغ نوذر رودنیل رفتیم که از کارشناسان فوتبال و داوری در اصفهان است و گفت و گویی نوروزی را با وی ترتیب دادیم که در ادامه می توانید بخوانید.

فارس: فوتبال اصفهان در سالی که گذشت چطور بود؟ رودنیل: در سال گذشته در اصفهان بیشتر از 2 هزار و 800 که هزار و 800 مسابقه فوتبال در رده های مختلف و بیشتر از هزار مسابقه فوتسال در رده های مختلف برگزار شد؛ با توجه به آمار، سال خوبی را هیأت فوتبال در مورد برگزاری مسابقات داشته است.

فارس: وضعیت سپاهان و ذوب آهن را چطور ارزیابی کردید؟ رودنیل: سپاهان در ابتدای فصل بسیار خوب شروع کرد و به نظر می رسید قهرمان لیگ برتر شود ولی متاسفانه در هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی لیگ برتر فوتبال تصمیم خوبی بود

تعطیلی لیگ برتر فوتبال تصمیم خوبی بود