مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:252020-04-01بين الملل

تمامی تفرجگاه های تالش تعطیل شدند


فرماندار تالش از تعطیلی تمامی تفرجگاه ها و مناطق گردشگری این شهرستان به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- سید عیسی مهدوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک روز طبیعت به مردم اظهار کرد: تمامی تفرجگاه ها و مسیرهای دسترسی به مناطق گردشگری در این شهرستان تعطیل و مسدود هستند.

  وی با بیان اینکه ویروس کرونا بسیاری از کشورهای جهان را درگیر کرده است، افزود:کاهش تردد و تجمعات از راه های پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است که خوشبختانه بسیاری از مردم همکاری خوبی در این زمینه داشته اند که از آنان تشکر می کنیم.

فرماندار تالش با اشاره به هماهنگی و همکاری های صورت گرفته بین نهادها و ادارات مختلف درزمینهٔ ی مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: در همین راستا از روز گذشته با همکاری بخشداران ،شهرداران، نیروهای انتظامی و دهیاران تمامی مسیرهای دسترسی به سواحل و مناطق ییلاقی به جهت جلوگیری از شیوع این ویروس مسدود شده است.

  مهدوی اظهار امیدواری کرد که به زودی و با همدلی و همکاری مردمی شاهد ریشه کن شدن این ویروس در تالش و کشور خواهیم بود، تا یک بار دیگر شاهد شادی و تفریح مردم عزیز باشیم.

با همکاری بسیج و مرزبانی و نیروی انتظامی شهرستان تاکنون گزارشی از تخطی مسافران و حضور در تفرجگاه ها برای روز طبیعت در شهرستان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی تفرجگاه های تالش تعطیل شدند

تمامی تفرجگاه های تالش تعطیل شدند