مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-01پزشكي

شاهین شهر، پیشرو در ارائه خدمات بهداشتی جانبی برای مهار کرونا


تکمیل ظرفیت بیمارستان گلدیس کذب است، بیمارستان تنها دو بخش خود را به بیماران کرونا اختصاص داده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شهرستان، گفت: تکمیل ظرفیت بیمارستان گلدیس کذب است، بیمارستان تنها دو بخش خود را به بیماران کرونا اختصاص داده است.

اسفندیار تاجمیری، در گفت و گو با ایسنا، با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی، خود مراقبتی و رعایت قرنطینه خانگی شهروندان، اظهار کرد: کادر درمان و بهداشت بیمارستان گلدیس در راستای خدمت رسانی و تأمین امنیت سلامت شهروندان به حالت آماده باش در بیمارستان گلدیس مستقر هستند.

رییس شورای تامین شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا یک اپیدمی خطرناک است، خاطرنشان کرد: اپیدمی کرونا یک معضل حاد و بحرانی ملی است که برخی تصمیمات در ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ می شود، همچنین، این بیماری تهدیدی برای سلامت عمومی است و راهکار مقابله با آن نیازمند ابزار امنیتی و انتظامی نیست، بلکه از ابزار بهداشتی و خود مراقبتی برای کنترل و مقابله با آن باید بهره برد.

تاجمیری، تصریح کرد: باید از بینشی وسیع و مدیریت میدانی همگام با حفظ آرامش روانی جامعه در راستای تامین سلامت شهروندان و گذر از این بحران بهره برد، استفاده از ابزار انتظامی و امنیتی حاصلی جز ترس و رعب عمومی در بر ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین شهر، پیشرو در ارائه خدمات بهداشتی جانبی برای مهار کرونا

شاهین شهر، پیشرو در ارائه خدمات بهداشتی جانبی برای مهار کرونا