مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-01پزشكي

افزایش خدمات درمانی آستان شاهچراغ(ع) برای تشخیص و درمان کووید19


رییس قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ(ع) از افزایش ارائه خدمات درمانی این برای تشخیص و درمان بیماری کرونا با بهره گیری از پزشکان متخصص خبر داد.

- افزایش خدمات درمانی آستان شاهچراغ(ع) برای تشخیص و درمان کووید19 ایسنا/فارس رییس قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ(ع) از افزایش ارائه خدمات درمانی این برای تشخیص و درمان بیماری کرونا با بهره گیری از پزشکان متخصص خبر داد.

ابراهیم عزیزی چهارشنبه 13 فروردین در دومین جلسه شورای راهبری قرارگاه بهداشت و سلامت آستان احمدی و محمدی(ع) که با حضور رؤسای کارگروه های هفتگانه این قرارگاه به میزبانی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، با بیان این که این قرارگاه مردم محور است، بر استفاده هوشمندانه و حداکثری از ظرفیت های مردمی، در مهار و کنترل بیماری کرونا تاکید کرد.

او، کارگروه بهداشت و سلامت را یکی از مهمترین کارگروه های قرارگاه ذکر و خاطرنشان کرد: با بهره گیری از توان پزشکان و متخصصین ریه که در این کارگروه عضو هستند، می توان خدمات درمانی بیشتر و ویژه ای برای تشخیص و درمان بیماری کرونا در دارالشفای شاهچراغ(ع) به مردم ارائه کرد.

رییس قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ(ع) همچنین برگزاری جشن های نیمه شعبان با همراهی صدا و سیما را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و از مدیرکل صدا و سیمای فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات درمانی آستان شاهچراغ(ع) برای تشخیص و درمان کووید19

افزایش خدمات درمانی آستان شاهچراغ(ع) برای تشخیص و درمان کووید19