مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-01سياسي

62 درصد زندانیان بافت به مرخصی رفته اند/بند نسوان تعطیل شد


در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حسب بخش نامه ریاست قوه قضاییه؛ به 62 درصد زندانیان مرخصی اعطا شده است.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان بافت گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حسب بخش نامه ریاست قوه قضاییه؛ به 62 درصد زندانیان مرخصی اعطا شده است.

سجاد علیدادی سلیمانی صبح امروز در بازدید بندهای مختلف زندان شهرستان بافت به همراه فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان گفت:در حال حاضر بند نسوان زندان بافت تعطیل شده است و حتی یک مورد خانم نیز در زندان به سر نمی برد.

وی با اشاره به اینکه تمامی زندانیان بافت در سلامت کامل به سر می برند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با مرکز بهداشت و درمان شهرستان به صورت مستمر کارشناسان بهداشتی در زندان حاضر می شوند و ضمن آگاه سازی زندانیان به وضعیت سلامت زندانیان رسیدگی می نمایند.

علیدادی سلیمانی به زیرساخت های خوب الکترونیکی در دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود: مقرر شده است تا پایان ویروس کرونا هیچ زندانی از زندان به مراجع قضایی اعزام نشود و دادگاه ها به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شوند.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی برای زندانیان و خانواده های آنها وجود ندارد و فعلا مرخصی زندانیان تا پایان فرودین ماه تمدید خواهد شد بیان کرد: بخش های مختلف ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد زندانیان بافت به مرخصی رفته اند/بند نسوان تعطیل شد

62 درصد زندانیان بافت به مرخصی رفته اند/بند نسوان تعطیل شد