مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-01سياسي

عرصه های طبیعی تهران در روز طبیعت به دقت رصد می شود


سرپرست اداره منابع طبیعی تهران با تاکید بر ماندن مردم در خانه جهت جلوگیری از شیوع کرونا گفت: عرصه های طبیعی تهران در روز طبیعت به دقت رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا آقایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و تصمیمات ستاد مقابله با این بیماری و همچنین تأکیدات فرمانداری تهران ورود افراد به بوستان ها و عرصه های منابع طبیعی ممنوع است و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی از ورود شهروندان به این اماکن جلوگیری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تمامی این تمهیدات و اعمال محدودیت ها برای حفظ سلامتی شهروندان در نظر گرفته شده است که حصول نتیجه این تصمیمات و اقدامات درگرو همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم خواهد بود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان تهران در ادامه ازشهروندان تهرانی درخواست کردتادرروزطبیعت وعادی شدن شرایط درخانه بمانندوازرفتن به بوستان های شهری، جنگلی و عرصه های طبیعی خودداری کنند.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان تهران از اماده باش کامل نیروهای یگان حفاظت در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهارداشت: همزمان با تعطیلات نوروز اکیپ های گشت و مراقبت فعالیت خود را اغازکردند و اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی را مورد رصد و نظارت قرار دادند تا از سو استفاده های احتمالی بر روی این اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه های طبیعی تهران در روز طبیعت به دقت رصد می شود

عرصه های طبیعی تهران در روز طبیعت به دقت رصد می شود