مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:352020-04-01دانش

استفاده بهینه دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین از پسماند های دیجیتالی


مهدی زندیه، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رتبه دانشگاه در موسسه تایمز گفت: - استفاده بهینه دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین از پسماند های دیجیتالی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه امام خمینی(ره) با اشاره دستاورد های پژوهشی دانشگاه گفت: طرحی با عنوان پسماند های دیجیتال در دانشگاه در حال اجرا است که در این طرح از قطعات وسائل دیجیتالی غیر قابل مصرف استفاده می شود.

مهدی زندیه، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رتبه دانشگاه در موسسه تایمز گفت: خوشبختانه جهش خوبی در موسسه تایمز داشته ایم .

این دانشگاه در بین 40 دانشگاه ایران و با کسب رتبه 601-800، برای اولین بار در رتبه بندی جهانی تایمز قرار گرفت که این امر ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه را نشان می دهد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه امام خمینی (ره) با اشاره به دستاورد های دانشگاه در حوزه پژوهشی و فناوری تصریح کرد: در این راستا، کسب رتبه 8 در بین دانشگاه های کشور در گروه فنی و مهندسی در رتبه بندی بین المللی The Times 2020 بر اساس رتبه بندی بین المللی تایمز با موضوعات مهندسی و فناوری و همچنین حضور دانشگاه در بین رتبه 12-8 دانشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بهینه دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین از پسماند های دیجیتالی

استفاده بهینه دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین از پسماند های دیجیتالی