مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:252020-04-01سياسي

شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان قزوین در سال 99 معرفی شد


مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: شهید حمیدرضا کشاورز مرآت به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان قزوین در سال 99 معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کشاورز در این باره اظهار داشت: معرفی شهید شاخص در سازمان بسیج رسانه استان قزوین در راستای آشنایی و بهره گیری هرچه بیشتر هم استانی های عزیز به ویژه اهالی فرهیخته و بصیر رسانه از روش و سبک زندگی شهدا است.

وی بیان کرد: امنیتی که امروز ما شاهد آن هستیم نتیجه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی جوانان دیروز این مرز و بوم است که آنها از تمام هستی خود در راستای اعتلای انقلاب و نظام گذشتند و همه ما در قبال خون های به ناحق ریخته آنها مسئول هستیم.

کشاورز تصریح کرد: از آن جا که شهدا می توانند از همه ابعاد زندگی خود بهترین الگو برای جامعه باشند از این رو معرفی شهید شاخص در ابتدای هر سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیل جامعه به ویژه نسل جوان به اهداف و آرمان های والای شهدا از مهمترین اهداف اجرای این سنت نیک و پسندیده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: به لحاظ ویژگی های برجسته اخلاقی، الگوهای بسیار جامع و کاملی در میان هزاران شهید کشورمان وجود دارد اما تاکنون تعداد انگشت شماری از این شهدا در جامعه معرفی شده اند که شهید حمیدرضا کشاورز مرآت به عنوان خبرنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان قزوین در سال 99 معرفی شد

شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان قزوین در سال 99 معرفی شد