مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-01اقتصادي

مصرف بنزین در استان مرکزی 55 درصد کاهش یافت


سعید جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کاهش مصرف بنزین در استان مرکزی به دلیل پرهیز مردم از مسافرت های نوروزی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است که این همکاری مردم با مسوولان جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در شرایط عادی روزانه حدود یک میلیون 700 هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان مرکزی عرضه می شود که این مهم از نیمه دوم اسفندماه ماه سال گذشته تا کنون کاهش بی سابقه ای نسبت به مدت مشابه سال های گذشته داشته است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پیش بینی می شود مصرف بنزین در روزهای آینده کاهش بیشتری داشته باشد.

جمشیدی به رعایت اصول بهداشتی و پزشکی در سطح جایگاه های استان مرکزی اشاره کرد و گفت: توزیع دستکش و مواد ضدعفونی کننده در کنار نازل ها و تلمبه ها و پرهیز از دریافت وجه نقد دادند امکان مهمترین اقدامات شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان مرکزی است که این مهم به تمامی جایگاه های سوخت ابلاغ شده است.

جمشیدی اضافه کرد: تا بهمن ماه سال گذشته 90 جایگاه سوخت در استان مرکزی فعالیت می کردند که همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نود و یکمین جایگاه سوخت استان در زرندیه بهره رداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بنزین در استان مرکزی 55 درصد کاهش یافت

مصرف بنزین در استان مرکزی 55 درصد کاهش یافت