مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-01پزشكي

در خانه ماندن تنها نسخه رفع نحسی کرونا


به عبارت دیگر در خانه ماندن زمان خریدن برای متخصصان است تا بلکه بتوانند دارو و درمانی برای این ویروس مرگبار کشف کنند و پشت این غول ریزنقش و بد بدن را بر زمین بزنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم روز سه شنبه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 103 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز در مانی استان پذیرش شده اند گفت: نگران افزایش شیوع کرونا به دلیل رعایت نشدن قرنطینه خانگی در روز طبیعت هستیم.

محمدرضا قدیر با تاکید بر لزوم توجه مردم به توصیه های پزشکی و قرنطینه خانگی افزود: مهمترین دغدغه ما افزایش پیک مراجعات مردمی بعد از سیزدهم فروردین ماه است و از این رو از مردم می خواهیم در منازل مانده و بیرون نروند.

وی ادامه داد: هم اکنون 120 بیمار بدحال در مراکز درمانی قم وجود دارند.

بر اساس تاکید کارشناسان، در خانه ماندن علاوه بر نقش مستقیم در کاهش زنجیره انتقال و افراد مبتلا، همچنین فرصتی برای مراکز درمانی است تا خود را بازسازی و آماده کنند و با درک بهتری از واقعیت های کووید 19 به مقابله با آن بپردازند.

به گفته آنان، هیچ تضمینی بر اینکه فصل گرما از شیوع این بیماری بکاهد وجود ندارد و همه بیماری های فصلی به یک شکل عمل نمی کنند، بنابراین تنها نسخه قابل اعتماد برای کاهش سرایت کووید19 همان شعار در خانه بمانیم است که همه کشورها از آن به عنوان مهم ترین اقدام یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه ماندن تنها نسخه رفع نحسی کرونا

در خانه ماندن تنها نسخه رفع نحسی کرونا