مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-01حوادث

ممنوعیت تردد کامیون ها در کرمانشاه


رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد انواع کامیون در تمام راه های استان خبر داد و گفت: این ممنوعیت برای امروز (چهارشنبه - 13 فروردین) اعمال می شود.

- کرمانشاه - رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد انواع کامیون در تمام راه های استان خبر داد و گفت: این ممنوعیت برای امروز (چهارشنبه - 13 فروردین) اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: این ممنوعیت شامل کامیون های حامل مواد فاسدشدنی و سوختی نمی شود.

وی ادامه داد: رانندگانی که نسبت به این موضوع بی توجه باشند علاوه بر اعمال جریمه 5 میلیون ریالی، یک ماه نیز در توقیف پلیس خواهند بود.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: از دیگر محدودیت های روز طبیعت، ممنوعیت توقف در حاشیه راه هاست و پلیس در صورت مشاهده حتماً نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد کرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه یادآوری کرد: این محدودیت ها در راستای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به جدیت پلیس در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از عموم مردم خواست تا در خانه بمانند و از حضور در جاده ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد کامیون ها در کرمانشاه

ممنوعیت تردد کامیون ها در کرمانشاه