مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-01فناوري

داغی بازار تست کرونا و ثبت نام بسته های کمک معیشتی توسط کلاهبرداران


رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری گفت: مردم برای انجام تست کرونا، به سایت های مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کنند و برای دریافت بسته کمک معیشتی نیاز به ثبت نام مجدد نیست.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری گفت: مردم برای انجام تست کرونا، به سایت های مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کنند و برای دریافت بسته کمک معیشتی نیاز به ثبت نام مجدد نیست.

سرهنگ مرتضی عسگری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به امکان انجام کلاهبرداری در فضای مجازی، اظهار کرد: ممکن است کلاهبرداران از افراد بخواهند که به سایت هایی مراجعه، فرم هایی را تکمیل و یا نرم افزاری را نصب کنند.

وی افزود: این نرم افزارها ممکن است آلوده به بدافزار باشد و به عنوان باج افزار روی سیستم مخاطبان بنشیند که تمامی فایل ها را قفل می کند و از افراد می خواهد که در قبال دریافت کد رمز، وجوهی را پرداخت کنند.

رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری بر بی اعتنایی افراد به فایل های پیوست و به پیامک های نامعتبری که برایشان ارسال می شود، تاکید کرد.

عسگری در ادامه از وجود سایت هایی جعلی برای ثبت نام بسته های کمک معیشتی نیز خبر داد.

وی اظهار کرد: به هیچ عنوان برای دریافت بسته معیشتی نیازی به ثبت نام مجدد نیست چرا که اطلاعات همه هم وطنان در اختیار مراجع دولتی موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغی بازار تست کرونا و ثبت نام بسته های کمک معیشتی توسط کلاهبرداران

داغی بازار تست کرونا و ثبت نام بسته های کمک معیشتی توسط کلاهبرداران