مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 03:152020-03-31ورزشي

کرونا تهدیدی که می تواند برای ورزشکاران به فرصت تبدیل شود


داود نصر اصفهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بی شک پرداختن به ورزش و فعالیت های جسمانی برای هر فردی ضروری است که در شرایط فعلی نیز بایستی با نگاهی متفاوت به این موضوع پرداخته شود.

وی یادآور شد: با شیوع کرونا در بیش از 197 کشور و ابتلای بالغ بر 700 هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس؛ تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف به این ویروس مبتلا شده اند و در این راستا حتی برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی دنیا (المپیک 2020) نیز برای حفظ سلامت جوامع و ورزشکاران به تعویق افتاده است.

نصراصفهانی افزود: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در عرصه ورزش از ابتدای شیوع این ویروس در کشور، تشکیل و جلسات و مصوباتی را از قبیل تعطیلی باشگاه ها و لیگ ها ابلاغ کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین پویش هایی در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی، کمک رسانی و فعالیت های خیرخواهانه، آگاهی بخشی، ورزش در خانه، بازی های خانوادگی و کمپین حامیان منصف ویژه مالکان باشگاه های ورزشی توسط جامعه ورزش، شروع شده و در حال برگزاری است.

این محقق ورزشی ادامه داد: از یکسو مبارزه با این ویروس زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد که در زمان حاضر با آن درگیر هستیم و از سوی دیگر ماندن در خانه بهترین راه شکستن زنجیره انتقال آن است اما ماندن در خانه برای مدت طولانی نیز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تهدیدی که می تواند برای ورزشکاران به فرصت تبدیل شود

کرونا تهدیدی که می تواند برای ورزشکاران به فرصت تبدیل شود