مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 23:302020-03-31اقتصادي

جهش تولید هم مانند رونق تولید محقق می شود


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: از ابتدای سال متقاضی زمین در شهرکهای صنعتی خیلی زیاد بود و این نشان می دهد که تولید کشور به نقطه ای رسیده که بتواند جهش کند و مسائل اقتصادی از جمله بیکاری را جبران کند؛ - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: از ابتدای سال متقاضی زمین در شهرکهای صنعتی خیلی زیاد بود و این نشان می دهد که تولید کشور به نقطه ای رسیده که بتواند جهش کند و مسائل اقتصادی از جمله بیکاری را جبران کند؛ بنابراین مطمئنا همانطور در سال گذشته شاهد رونق تولید بودیم، امسال جهش تولید محقق خواهد شد.

عبدالوهاب سهل آبادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه لزوم یک اقتصاد غیر نفتی، پویا و شکوفا توجه بیشتر به تولید و صنعت است، اظهار کرد: با کاهش قیمت نفت همه کشورهای فروشنده نفت دچار مشکل شدند.

البته با توجه به تحریم های آمریکا، ایران در سال های اخیر کمتر روی فروش نفت حساب کرده که اتفاق خوبی بوده و باعث جلب توجه مردم به تولید داخلی شده است.

‏وی رونق تولید در کشور طی 10 سال اخیر را خوب توصیف کرد و گفت: با وجود همه مشکلات طی سال های اخیر به تولیداتی دست یافتیم که شاید فکر نمی کردیم بتوانیم به این مرحله برسیم، چرا که ما همیشه فکر می کردیم باید مونتاژکار باشیم یا مواد اولیه را وارد و محصول نهایی را تولید کنیم، اما امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید هم مانند رونق تولید محقق می شود

جهش تولید هم مانند رونق تولید محقق می شود