مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 21:152020-03-31پزشكي

بیماریابی فعال، علت آمار بالای کرونا در اسفراین


دکتر اسحاق ایلدر آبادی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام نتایج آزمایش مثبت هر بیمار، اطرافیان وی نیز شناسایی و از آنان تست کرونا گرفته می شود که این امر سبب افزایش نمونه های آزمایش و به همان نسبت افزایش شناسایی افراد مبتلا می شود.

وی افزود: با وجود آمار بالای مبتلایان به کرونا در شهرستان نسبت به دیگر شهرستانها، میانگین بستری بیماران کرونا در اسفراین پایین تر از استان است.

ایلدرآبادی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون به طور میانگین تنها 9 بیمار کرونایی در بیمارستان این شهرستان بستری شده و بقیه به صورت سرپایی و یا در منزل دوره درمان را گذرانده اند.

وی افزود: امروز، سه شنبه، دوازدهم فروردین، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان اسفراین نسبت به دیروز تغییری نکرده و در همان عدد 74 مانده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: بخش زیادی از موارد جدید شناسایی شده، از بیماران سرپایی هستند که در قرنطینه خانگی دوره درمان خود را می گذرانند.

وی افزود: هم اکنون 12بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین بستری هستند که از این تعداد 3 بیمار مثبت قطعی و بقیه مشکوک به کرونا هستند.

دکتر ایلدرآبادی گفت: 7 بیمار بعد از بهبودی در نقاهتگاه بیمارستان، در بلوک زایمانی نگهداری می شوند و تاکنون 30 نفر از مبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماریابی فعال، علت آمار بالای کرونا در اسفراین

بیماریابی فعال، علت آمار بالای کرونا در اسفراین