مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 21:052020-03-31دانش

حذف نیمسال تحصیلی تبعات منفی زیادی برای آینده دانشجویان دارد


رییس سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان گفت: سیاست قطعی ما در مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان اتمام نیمسال تحصیلی جاری است و حذف ترم را به صلاح دانشجویان نمی دانیم.

- سیدعلیرضا علوی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: حذف ترم تحصیلی خسارت های زیادی برای دانشجویان به دنبال دارد و اختلال در روند تحصیلی، شغلی و نظام وظیفه آنان از جمله این موارد است.

وی تصریح کرد: مطابق اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا پایان شهریورماه فرصت داریم این نیمسال را به پایان برسانیم لذا فرصت کافی را برای تشکیل کلاس ها به صورت مجازی و در صورت نیاز به صورت حضوری داریم.

علوی گفت: کلاس های مجازی به صورت انتخابی در اسفندماه با موفقیت برگزار شد و با تدابیر اندیشیده شده ان شاالله کلاس ها با فراگیری حداکثری ادامه خواهد یافت که جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تبعات زحمت حضور در کلاس های مجازی و کلاس های احتمالی تابستان به مراتب از حذف ترم برای آینده دانشجویان کمتر است.

لذا منفعت دانشجویان عزیز در اتمام این ترم است.

علوی یادآور شد: اتمام به هنگام درس در مسیر زندگی دانشجویان اختلال ایجاد نخواهد کرد اما تاخیر یک ترم هم در مواردی باعث از دست دادن فرصت های شغلی و تحصیلی شده است لذا مجددا تاکید می کنم نباید بدون توجه به آینده، دانشجویان عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نیمسال تحصیلی تبعات منفی زیادی برای آینده دانشجویان دارد

حذف نیمسال تحصیلی تبعات منفی زیادی برای آینده دانشجویان دارد