مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 20:002020-03-31سياسي

تجمعات روز طبیعت زنگ خطری برای تشدید شیوع کرونا


حضور و تجمع مردم در عرصه های عمومی در روز طبیعت می تواند موجب بحرانی شدن مجدد وضعیت شیوع کرونا در شهرستان شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: حضور و تجمع مردم در عرصه های عمومی در روز طبیعت می تواند موجب بحرانی شدن مجدد وضعیت شیوع کرونا در شهرستان شود.

میرشمس مومنی زاده در گفت وگویی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی ستاد مقابله با کرونای شهرستان به ویژه کادر درمانی که در خط مقدم این مبارزه قرار دارند و همچنین با همکاری آحاد مردم به ویژه اصناف، اقدامات این ستاد در حال به ثمر نشستن است، اظهار کرد: برای دستیابی به نتیجه نهایی و کنترل کامل این بیماری باید تلاش ها به صورت مستمر و با جدیت روزافزون تداوم یابد.

فرماندار شهرستان رشت با هشدار در خصوص اینکه حضور در تجمعات در روز طبیعت می تواند مجدد منجر به بروز وضعیت بسیار بحرانی تر از روزهای اولیه شیوع کرونا در شهرستان شود، افزود: مردم عادت دارند طبق آیین و فرهنگ ایرانی، با حضور در دامان طبیعت، حاشیه رودخانه ها، سواحل دریا و باغ ها روز طبیعت را سپری نموده که این خود می تواند بزرگترین عامل برای انتقال مجدد این ویروس بوده و مشکلات بسیاری را سبب شود.

وی ادامه داد: به این خاطر تدابیر لازم برای روز سیزده بدر اتخاذ شده به نحوی که منجر به کمترین تجمع و به تبع آن بروز کمترین مشکلات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات روز طبیعت زنگ خطری برای تشدید شیوع کرونا

تجمعات روز طبیعت زنگ خطری برای تشدید شیوع کرونا