مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 19:352020-03-31پزشكي

تولید روزانه 1600 ماسک به همت مسجدی ها در بوشهر


کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در اقدامی جهادی روزانه تا سقف هزار و 600 ماسک تولید می کنند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در مورد فعالیت های نوروزی این ستاد اظهار کرد: 20 کانون از سطح استان آماده شدند و در طول ایام عید سه شیفت برای تولید ماسک کار می کنند.

این کانون ها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی، روزانه بیش از هزار و ششصد ماسک تولید می کنند، ضمن اینکه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، این ماسک ها برای استفاده درمانی به این دانشگاه به صورت روزانه تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: هرشب اعضای کانون ها از سراسر استان برنامه ضدعفونی و گندزدایی معابر و مساجد را در دستور کار خود قرار دادند.

پولاد با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در سال گذشته گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما برگزاری جشنواره شعر باب الهدی بود، این جشنواره با محوریت موضوعی امام هادی(ع) برگزار شد و 30 تن در آن شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: جشنواره شعر آیینی باب الهدی با شرکت هنرمندان شاعر از شش استان فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، هرمزگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 1600 ماسک به همت مسجدی ها در بوشهر

تولید روزانه 1600 ماسک به همت مسجدی ها در بوشهر