مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 19:052020-03-31پزشكي

محققان مشکل روابط اجتماعی کودکان اُتیسمی را برطرف کردند


عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: آزمایش های تخصصی در قسمت پیش پیشانی مغز کودکان اُتیسمی نشان داد عملکرد این ناحیه از مغز روی روابط اجتماعی تاثیر مستقیم دارد و موجب کاهش ارتباط بین کودکان می شود.

- محمدرضا بیگدلی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره رونق تولید و دستاوردهای این دانشگاه گفت: در سال رونق تولید چندان موفق نبوده ایم.

  وی افزود: تحقیقاتی روی دارویی برای بیماران قلبی عروقی به نام MIR92 که یک داروی بیولوژیک است انجام دادیم و در نظر داشتیم که با حمایت معاونت علمی و فناوری تولید کنیم که در این زمینه موفق نبودیم.

  عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه افزود: روی داروی دیگری به نام MIR731 که برای ماهی های سردآبی که دچار ویروسی به نام خونریزی دهنده مغز می شوند کار کردیم که با سازمان نظام دامپزشکی به توافق نرسیدیم.

  عدم موفقیت پروژه های تحقیقاتی به دلیل نوسانات قیمت ارز وی اظهار داشت: به دلیل شرایط و نوسانات  قیمت ارز روی هر پروژه ای که سرمایه گذاری می کردیم هزینه ها افزایش می یافت و موفق نمی شدیم.

  رفع مشکل روابط اجتماعی کودکان  اوتیسمی  بیگدلی اضافه کرد: خوشبختانه باید بگویم در پروژه اپتوژنیک توانستیم در آزمایشات بر روی کودکان اوتسیم نتایج مطلوبی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان مشکل روابط اجتماعی کودکان اُتیسمی را برطرف کردند

محققان مشکل روابط اجتماعی کودکان اُتیسمی را برطرف کردند