مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 18:402020-03-31پزشكي

خانه ها امن ترین مکان برای مردم در روز سیزده بدر است


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با دعوت از مردم برای ماندن در خانه ها گفت: منازل مسکونی امن ترین مکان در روز سیزده بدر در استان است و مردم باید در این روز در خانه بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد آقازاده سه شنبه شب در گفتگوی خبری اظهار کرد: مردم استان در مهار و کنترل ویروس کرونا همکاری خوبی با مسئولان داشتند و انتظار می رود در برگزاری آیین سیزده بدر نیز به توصیه های پزشکی در مورد رعایت موارد اعلام شده توجه کرده و از خانه خارج نشوند.

وی گفت: مردم با در خانه ماندن و خودداری از حضور در تجمعات، بزرگترین کمک را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می دهند و اگر به همین رویه خود مبنی بر قرنطینه خانگی و خودداری از ترددهای غیرضروری ادامه دهند، ریشه کنی ویروس کرونا سریع تر انجام می گیرد.

آقازاده با بیان اینکه مردم با ماندن در خانه و خودداری از حضور در پارک ها و فضاهای سبز، به حفظ سلامتی خود کمک کنند اضافه کرد: بدون شک اگر مردم همراهی نکنند و طرح فاصله گذاری اجتماعی را به ویژه در روز طبیعت رعایت نکنند شاهد افزایش شمار مبتلایان و بستری ها در بیمارستان خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: دورهمی های خانوادگی زمینه انتشار ویروس کرونا را فراهم می کند و در این شرایط هیچکس با یکدیگر رفت و آمد نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه ها امن ترین مکان برای مردم در روز سیزده بدر است

خانه ها امن ترین مکان برای مردم در روز سیزده بدر است