مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 18:302020-03-31اقتصادي

بازگشت کارتهای سوخت و صادرات بنزین


یکی از مهم ترین اتفاقات سال 1398 در حوزه صنعت نفت بی شک بازگشت کارت های سوخت، افزایش قیمت بنزین و صادرات این فراورده نفتی بود که در ابتدا حواشی متعددی را به دنبال داشت اما اکنون کارت سوخت توانسته در جیب تمام مالکان خودروها جا خوش کند.

- یکی از مهم ترین اتفاقات سال 1398 در حوزه صنعت نفت بی شک بازگشت کارت های سوخت، افزایش قیمت بنزین و صادرات این فراورده نفتی بود که در ابتدا حواشی متعددی را به دنبال داشت اما اکنون کارت سوخت توانسته در جیب تمام مالکان خودروها جا خوش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل خردادماه سال گذشته بود که خبر طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی منتشر شد و آن طور که شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اعلام کرد، قرار بر این بود که ابتدا این طرح در 20 مردادماه ابتدا در چهار کلان شهر و سپس در کل کشور اجرایی شود.

تاریخ اجرای این طرح اما از سوی شرکت ملی پخش به 22 مردادماه تغییر یافت و از این تاریخ این طرح به طور رسمی آغاز به کار کرد.

با این وجود تا اول شهریورماه، شاهد تغییرات چندانی در این حوزه نبودیم؛ چراکه کارت سوخت جایگاه داران در اختیار تمام متقاضیان قرار داشت و هر فردی تا هر میزانی که تقاضا داشت می توانست سوخت گیری کند؛ اما از اول شهریورماه به بعد تمام میزان سوخت گیری با کارت آزاد جایگاه ها در کل کشور در هر بار سوخت گیری، از 60 ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کارتهای سوخت و صادرات بنزین

بازگشت کارتهای سوخت و صادرات بنزین