مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 17:402020-03-31سياسي

پلمب 37 واحد صنفی در گلپایگان به دلیل عدم رعایت قوانین مبارزه با کرونا


مردم شهرستان از تردد در روز 13 فرودین ماه برنامه ریزی نداشته باشند زیرا تردد خودروها ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، علی سبحانی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از سطح شهر گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق ابلاغ مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در اسفند و فرودین ماه و با تشکیل جلسات متعدد در جلوگیری از تردد خودروها پلیس به وظیفه ذاتی خود عمل می کند.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه از اسفندماه در محورهای اصلی شهر گلپایگان ایست و کنترل برقرار شده است، افزود: محدودیت تردد خودروها از هفتم فروردین ماه با عنوان طرح زوج و فرد در خیابن های اصلی شهر اعمال اجرا شده است.

سبحانی با بیان اینکه در اجرای طرح تردد ممنوع خودروها در روزهای 12 و 13 فروردین ماه، تاکنون اکثریت مردم شهرستان قانون را رعایت کردند که جای قدرانی دارد، افزود: مردم شهرستان برای تردد در روز 13 فرودین ماه برنامه ریزی نداشته باشند زیرا تردد خودروها ممنوع است و با متخلفین  برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه تاکنون 50 دستگاه خودروی دارای پلاک غیر بومی 500 هزار تومان جریمه شدند، افزود: بیش از 200 فقره خودرو که طرح زوج و فرد را رعایت نکردند جریمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 37 واحد صنفی در گلپایگان به دلیل عدم رعایت قوانین مبارزه با کرونا

پلمب 37 واحد صنفی در گلپایگان به دلیل عدم رعایت قوانین مبارزه با کرونا