مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:502020-03-31اجتماعي

ورودی تمامی پارک ها و بوستان های شهر لار مسدود شد


شهردار لار از مسدود شدن ورودی تمام پارک های سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا، ورودی همه پارک ها مسدود شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، محمدرضا قنبرنژاد عصر امروز در جریان بازدید از اماکن تفریحی و پارک های شهر لار به معدود خبرنگاران حاضر از مسدود شدن ورودی تمام پارک های سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا، از روز 11 فروردین ماه ورودی همه پارک ها مسدود شده است.

شهردار لار ضمن تأکید به شهروندان برای عدم خروج از منزل به ویژه در روز طبیعت، افزود: در برخی از پارک های سطح شهر هم که امکان مسدودشدن آن وجود ندارد، روشنایی آنها به طور کامل خاموش شده است.

قنبرنژاد با بیان اینکه نیروهای شهرداری برای جلوگیری از تجمع شهروندان، به صورت اکیپ های گشتی در سطح شهر حضور دارند، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می شود تا از حضور در اماکن عمومی و همچنین پارک ها در این ایام خودداری کنند.

وی با برشمردن اهم اقدامات شهرداری لار برای مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر لار نظیر اماکن پرتردد و اداره ها، بازارهای میوه و تره بار، ناوگان مرکز اورژانس 115 لارستان، پارک ها و بوستان ها، معابر عمومی روستاهای مجاور، ناوگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی تمامی پارک ها و بوستان های شهر لار مسدود شد

ورودی تمامی پارک ها و بوستان های شهر لار مسدود شد