مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-31سياسي

اقدامات آیسسکو برای تداوم آموزش و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا


دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران، مهم ترین اقدامات این سازمان را برای کمک به کشورهای عضو جهت تداوم آموزش و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، غلامرضا کریمی دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو) همگام با سایر سازمان های بین المللی و در هماهنگی با توصیه های سازمان بهداشت جهانی در این موقعیت خطیر کنونی که انتشار ویروس کرونا آموزش رسمی مدارس را متوقف کرده است، اقدامات و ابتکارات جدیدی متناسب وضعیت  موجود برای اطمینان از تداوم آموزش در مدارس و دانشگاه های کشورهای عضو به شیوه های جایگزین آموزش حضوری، به انجام رسانده است.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اظهار کرد: این سازمان ضمن توصیه موکد به کشورهای درگیر ویروس کرونا، در خصوص تعلیق مناسبت ها و متوقف کردن آموزش در مدارس، آنها را به اتخاذ روش های جایگزین دیگر در زمینه آموزش، در راستای محدود کردن انتشار این ویروس، فراخواند.

وی ادامه داد: سازمان آیسسکو در بیانیه ای به کشورهای عضو این سازمان هشدار داد که موثرترین و سریع ترین اقدامات را جهت پیشگیری از انتشار ویروس انجام دهند و کلاس های چهره به چهره را با گزینه های مناسب ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات آیسسکو برای تداوم آموزش و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا

اقدامات آیسسکو برای تداوم آموزش و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا