مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-31حوادث

عامل تیراندازی مرگبار خرداد ماه 98 در قلعه گنج بازداشت شد


دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در خردادماه سال گذشته در قلعه گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و همچنین زخمی شدن 2 نفر از اعضای یک خانواده در قلعه گنج شده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سجاد افشارمنش اظهار داشت: قاتل در خرداد ماه سال گذشته پس از شنیدن درخواست منفی مبنی بر ازدواج و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه (همسر به اصطلاح آینده خود) حمله می کند و در یک اقدام هولناک پدر، مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می رساند و دو نفر دیگر از اعضای خانواده مجروح می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد 71 بوده از محل جرم متواری می شود و مصدومین به بیمارستان منتقل می شوند که فقط دختر و پسر خانواده از مرگ نجات می یابند.

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه هولناک دادستانی قلعه گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد که متهم در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود و در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی عصر امروز در قلعه گنج بازداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تیراندازی مرگبار خرداد ماه 98 در قلعه گنج بازداشت شد

عامل تیراندازی مرگبار خرداد ماه 98 در قلعه گنج بازداشت شد