مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:552020-03-31سياسي

راه اندازی فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت 54 تخت


فرمانداری ویژه ری از راه اندازی فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت 54 تخت در مانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از راه اندازی فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت 54 تخت در مانی خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم با محوریت فرمانداری ری، اقلام و امکانات مورد نیاز بمنظور راه اندازی بخش جدید 320 تختخوابی بیمارستان فیروزآبادی با انعقاد قراردادهای متعدد تأمین گردید.

توکلی کجانی گفت: این اقلام و امکانات شامل تخت های درمانی، دستگاه های اکسیژن ساز، پمپ های سرم، ونتیلاتور (ریه مصنوعی) و مانیتورهای تشخیص علائم حیاتی بوده که تحویل بیمارستان فیروزآبادی شده است.

معاون استاندار تهران بیان داشت: با تلاش صورت گرفته در فاز اول بخش جدید 320 تختخوابی بیمارستان فیروزآبادی 160 تخت درمانی به همراه امکانات نصب شده و یک طبقه از این بخش با تجهیزات کامل و با ظرفیت 54 تخت درمانی پس از تأیید فنی آماده راه اندازی و پذیرش بیماران است.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: تمامی پارک ها و بوستان های شهری و روستایی، مراکز تفریحی و فراغتی، مزارع پیرامون شهر و تفرجگاه های شهرها و روستاهای تابعه شهرستان ری بمنظور جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت 54 تخت

راه اندازی فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت 54 تخت