مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:302020-03-31سياسي

مردم قم روز طبیعت در خانه بمانند/ حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده


مردم قم باید برای حفظ سلامت خانواده و همشهریان خود و برای شکست زنجیره انتشار ویروس کرونا روز طبیعت در خانه بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست غروب سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ماه تمدید می شود و بعد از آن اگر لازم باشد طرح به صورت ملی و یا اینکه با توجه به ظرفیت و وضعیت هر استان به طور استانی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به روز طبیعت و 13 فروردین ماه بیان کرد: امسال باید مردم با توجه به شیوع بیماری کرونا 13 فروردین متفاوت و بدون حضور در پارک ها و طبیعت در خانه تجربه کنند از مردم عاجزانه می خواهیم این روز را به خاطر حفظ جان و سلامت خود و اطرافیان در خانه مانده تا حلقه انتشار کاهش یابد.

استاندار قم افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اعمال قانون با ملایمت صورت می گیرد و به نظر می رسد با توجه به مشارکت و همراهی مردم نیازی به اعمال اجبار نیست؛ در مرحله نخست تنها تذکر داده می شود ولی اگر لازم باشد الزامات شدیدتری اتخاذ خواهد شد.

وی عنوان کرد: تدابیر و اقدامات صورت گرفته در قم با توجه به اینکه جزو استان های درگیر و بحرانی بودیم مطلوب بود و قم می تواند الگویی برای دیگر استان های کشور با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم روز طبیعت در خانه بمانند/ حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده

مردم قم روز طبیعت در خانه بمانند/ حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده