مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:252020-03-31سياسي

استاندار: مردم سیستان و بلوچستان روز طبیعت از منزل خارج نشوند


از مردم استان انتظار می رود همانطور که تا به حال همراهی داشته اند، در روز طبیعت نیز باماندن در منزل به از بین رفتن هرچه سریعتر کرونا کمک کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از مردم استان انتظار می رود همانطور که تا به حال همراهی داشته اند، در روز طبیعت نیز باماندن در منزل به از بین رفتن هرچه سریعتر کرونا کمک کنند.

احمدعلی موهبتی با تبریک دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: از مردم فهیم سیستان و بلوچستان درخواست دارم که برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان، در خانه بمانند و از تجمع در نقاط مختلف استان خودداری کنند.

وی تاکید کرد: به منظور تسریع در توقف شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از عوامل تشدید این بیماری خطرناک، تمام پارک ها، مراکز تفریحی، تفرجگاهی و بوستان های سیستان و بلوچستان در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ویروس کرونا اقتصاد و جان مردم جهان را تهدید کرده است، افزود: با تمهیدات پیش بینی شده و همراهی مردم وضعیت سیستان و بلوچستان از نظر این بیماری خوب است اما مباحثی نظیر روز طبیعت و تعطیلات پایان هفته وجود دارد که امکان تردد و خارج شدن افراد از منازل را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: مردم سیستان و بلوچستان روز طبیعت از منزل خارج نشوند

استاندار: مردم سیستان و بلوچستان روز طبیعت از منزل خارج نشوند