مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:202020-03-31سياسي

پلمپ 9 واحد صنفی طی 24 ساعت در خراسان جنوبی/ جلوگیری از ورود 80 دستگاه خودرو


سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان جنوبی گفت: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا هفت صبح امروز 9 واحد صنفی متخلف که به توصیه های ارائه شده توجه نکرده بودند پلمپ و به 28 مورد دیگر نیز تذکر داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش خبر امشب در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: طرح مذکور متناسب با سیاست ها و برنامه های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در کشور به تصویب رسیده و تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در 11 محور ورودی استان خراسان جنوبی با تلاش های شبانه روزی نیروهای هلال احمر، بسیج، راهداری، پلیس راهور، کادر بهداشت و درمان و سایر نیروها در حال انجام است.

سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان جنوبی با اعلام اینکه بیش از 350 نفر در سه شیف کاری و به صورت 24 ساعته مبادی ورودی و خروجی استان را کنترل می کنند، اضافه کرد: تاکنون عملکرد طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خوب بوده و امیدواریم این فرآیند ادامه دار باشد.

خوش خبر مطرح کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان از ساعت هفت صبح روز گذشته تا هفت صبح امروز از ورود 80 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به داخل استان خراسان جنوبی جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 9 واحد صنفی طی 24 ساعت در خراسان جنوبی/ جلوگیری از ورود 80 دستگاه خودرو

پلمپ 9 واحد صنفی طی 24 ساعت در خراسان جنوبی/ جلوگیری از ورود 80 دستگاه خودرو