مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:502020-03-31اجتماعي

برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های غرب تهران نروید


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شهروندان خواست که به هیچ عنوان برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های واقع در این محدوده مراجعه نکنند.

- سردار محسن خانچرلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت و همزمانی با شیوع کرونا در کشور گفت: امسال نوروز متفاوتی را پشت سر گذاشتیم و از این رو سیزده بدر امسال هم بسیار متفاوت از سال های قبل است و به هیچ عنوان نباید از خانه خارج شد.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوا و محیط طبیعی غرب استان تهران و منطقه دشت شهریار اظهارکرد: همه ساله یکی از مناطق شلوغ و پرتردد در روز سیزده بدر مراتع و باغات واقع در شهریار، باغستان و .

است و تعداد زیادی از هموطنان از شهرهای دیگر از جمله تهران به این منطقه آمده و سیزده بدر را سپری می کنند، اما شهروندان باید بدانند که امسال حضور در این مناطق ممنوع است و پلیس اجازه ورود به آن را نخواهد داد.

خانچرلی با بیان اینکه شهروندان نباید به این مناطق مراجعه کنند، تصریح کرد: این امر با هدف حفظ سلامتی شهروندان است و علاوه بر باغات حضور در بوستان ها و تفرجگاه ها و پارک ها نیز ممنوع است و در همین راستا از بامداد روز چهارشنبه سیزدهم فروردین 99، ماموران پلیس با استقرار و نیز گشت زنی در این محدوده ها از هرگونه پارک و توقف وسایل نقلیه و نیز اتراق در فضای سبز و باغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های غرب تهران نروید

برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های غرب تهران نروید