مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:302020-03-31اجتماعي

جاده های منتهی به تفرجگاه های شهرستان کیار مسدود شد


فرماندار کیار با بیان اینکه تمام جاده های منتهی به تفرجگاه های روستایی شهرستان مسدود شده است، گفت: مسیر ورودی به دریاچه شلمزار بسته شده است.

- علی فتح نصیریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه تمام جاده های منتهی به تفرجگاه های روستایی شهرستان کیار مسدود شده است، گفت: مسیر ورودی به دریاچه شلمزار هم بسته شده است.

فرماندار کیار با بیان اینکه امسال مسیر ورودی به بخش مشایخ که در سنوات گذشته مقصد گردشگری مسافران بی شماری بود، مسدود شده است، افزود: شهرداری ها موظف شدند تمام بوستان ها و پارک ها را تعطیل کنند و یا با آب پاشی و خیس کردن چمن اجازه ورود به هیچ فردی ندهند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران موظف شدند در روز طبیعت در ورودی روستا حاضر باشند و اجازه هیچ گونه ترددی را به افراد ندهند، اضافه کرد: همچنین شهرداران باید با حضور میدانی در شهرها از هرگونه تردد غیرضرور و اتراق در پارک ها و بوستان ها جلوگیری کنند.

نصیریان با بیان اینکه در جلسه شورای تأمین شهرستان مقرر شد نیروی انتظامی به همراه سپاه و بسیج از ورود افراد به تفرجگاه ها جلوگیری کنند، عنوان کرد: در ورودی و خروجی شهرستان از سمت شلمزار و مشایخ ایستگاه ایست و بازرسی برپا شده است و اجازه ورود پلاک های غیربومی جز در موارد ضرور داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های منتهی به تفرجگاه های شهرستان کیار مسدود شد

جاده های منتهی به تفرجگاه های شهرستان کیار مسدود شد