مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:302020-03-31سياسي

فعالیت 30 کارگاه تولید ماسک و دستکش با مشارکت خیرین بوشهری


معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از فعالیت 30 کارگاه تولید ماسک و دستکش با مشارکت خیرین بوشهری خبر داد.

- صفر آریان پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خدمت رسانی و حمایت و امدادرسانی به مردم در حوزه احسان و نیکوکاری با مشارکت خیرین و پشتیبانی سازمان ها یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: مدیران و رهبران سازمان ها و کسانی که مسئولیت های سنگین اجتماعی و فرهنگی و عمرانی دارند، نباید از افراد جامعه و به ویژه خانواده خود غافل شوند، بلکه با درک شرایط خاص ویژه در مقابله با ویروس کرونا، باید به علاوه بر مسئولیت اجتماعی، به مسئولیت خود در نهاد خانواده و همچنین در جامعه به عنوان خانواده بزرگ تر بپردازند، که پاداش الهی را بر خواهد داشت.

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: با شعار و آرزو نمی توان به چیزی دست یافت؛ کار و عمل و سخت کوشی است که شیرینی موفقیت را به کام انسان می نشاند.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مدیران و رهبران فعالیت های خدمت رسان جهادی و نیکوکاری و سایر حوزه ها؛ امیدوار کردن افراد و توجه دادن آنها به امدادهای خداوند، در راه رسیدن به اهداف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 کارگاه تولید ماسک و دستکش با مشارکت خیرین بوشهری

فعالیت 30 کارگاه تولید ماسک و دستکش با مشارکت خیرین بوشهری