مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:102020-03-31سياسي

بوستان ها وپارک های چهارمحال وبختیاری در روز طبیعت تعطیل هستند


رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گفت: بوستان ها وپارک های چهارمحال وبختیاری در روز 13 فروردین تعطیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی درخشان بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: وستان، پارک ها و محل های تجمعی در دوازده و سیزدهمین روز از فروردین ماه همچنان تعطیل هستند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه منشأ تولید و انتشار ویروس تنفس فرد بیمار می باشد با فوت وی و از کار افتادن دستگاه تنفس، منبع تولید و انتشار از بین رفته اما باید گند زدایی لباس و سطح بدن فرد فوتی در محیط بیمارستانی انجام شود.

وی گفت: همه تشریفات کفن و دفن قانونی و شرعی با رعایت ضوابط بهداشتی در خصوص جانباختگان کرونا انجام و قبرستان جداگانه و قوانین اضافه برای دفن این عزیزان لازم نیست.

رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ضدعفونی محل توسط همکاران بهداشتی و تحت نظارت این عزیزان انجام می شود.

وی ادامه داد: کماکان جلوگیری از تجمع و برگزاری مراسم های عزاداری و تماس نزدیک با اطرافیان فوتی به علت احتمال ابتلاء آنها به بیماری خطرناک بوده لذا ضمن ابراز همدردی به خانواده های داغدار متوفیان توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان ها وپارک های چهارمحال وبختیاری در روز طبیعت تعطیل هستند

بوستان ها وپارک های چهارمحال وبختیاری در روز طبیعت تعطیل هستند