مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:002020-03-31اجتماعي

عملیات ضدعفونی کردن تمام شهرها و روستاهای استان، ساعت 21 امشب


معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: ضدعفونی کردن معابر از سوی شهرداری ها و دهیاری ها هر روزه انجام می پذیرد و امشب ساعت 21 بصورت همزمان و یکپارچه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رازجویان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری ها و دهیاری ها اقدامات خوبی را برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا نظیر ضدعفونی کردن معابر، وسایل نقلیه عمومی، اماکنی که تردد زیادی در آنها انجام می شد، گندزدایی و آهک پاشی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از طریق نصب بنر، بیلبوردها و تلویزیون های شهری با مضمون (در خانه بمانید) در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس انجام داده اند.

وی افزود: امشب ساعت 21 بصورت همزمان و یکپارچه، عملیات ضدفونی کردن و گندزدایی معابر و ایستگاه ها در تمام شهرها و روستاهای استان انجام می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: این اقدام که اواخر اسفند 98 به عنوان یک کار مهم در جهت مهار این بیماری انجام شد، امشب نیز بصورت مانور یکپارچه از سوی شهرداری ها و دهیاری ها انجام می شود.

رازجویان خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن معابر از سوی شهرداری ها و دهیاری ها هر روزه انجام می پذیرد و مانور همزمان و یکپارچه آن امشب نیز گامی مهم در این راستاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضدعفونی کردن تمام شهرها و روستاهای استان، ساعت 21 امشب

عملیات ضدعفونی کردن تمام شهرها و روستاهای استان، ساعت 21 امشب