مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:002020-03-31سياسي

آغاز به کار 20 دستگاه پیشرفته مه پاش ضدعفونی کننده در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا در سیستم حمل و نقل عمومی گفت: - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا در سیستم حمل و نقل عمومی گفت: به این منظور، تجهیز ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به امکانات جدید برای جلوگیری از انتشار ویروس و گسترش بیماری کرونا آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمود ترفع با اعلام آغاز به کار 20 دستگاه پیشرفته مه پاش موسوم به فوگر در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، افزود: این مه پاش ها که به منظور پخش مواد ضد عفونی کننده تحویل سامانه های اتوبوسرانی پایتخت شده اند، از امروز کار خود را آغاز کردند.

او در مورد دلیل به کارگیری دستگاه های مجهز مه پاش در ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: این دستگاه ها به منظور ضد عفونی کردن پرحجم و در عین حال، دقیق تر و کامل تر اتوبوس ها و افزایش سرعت و ارتقای کیفیت عملیات ضد عفونی به کار گرفته شده اند.

ترفع درباره نحوه عملکرد دستگاه های جدید مه پاش نیز توضیح داد: این دستگاه ها مواد ضد عفونی کننده را مانند دستگاه بُخور سرد، پودر می کنند و به تمام منافذ اتوبوس ها نفوذ کرده و آن ها را تحت پوشش کامل قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 20 دستگاه پیشرفته مه پاش ضدعفونی کننده در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

آغاز به کار 20 دستگاه پیشرفته مه پاش ضدعفونی کننده در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت