مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:452020-03-31حوادث

روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید


افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته ودر روز طبیعت به تفرجگاه ها مراجعه کنند، ضمن توقیف خودروشان، مبلغ 500 هزارتومان نیز جریمه خواهند شد.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته ودر روز طبیعت به تفرجگاه ها مراجعه کنند، ضمن توقیف خودروشان، مبلغ 500 هزارتومان نیز جریمه خواهند شد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت و محدود شدن مکان های تجمع در این روز، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، 100 نقطه از استان که امکان حضور افراد در آن متصور بود شناسایی و محدود و همچنین مسیرهای منتهی به آن ها نیز با حضور ماموران پلیس مسدود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: انتظار داریم مردم فهیم استان البرز با ماندن در منازلشان در روز طبیعت، سلامتی خود و خانواده شان را با خطر روبرو نکنند.

وی تاکید کرد: در اطراف همه بوستان ها و پارک ها ماموران پلیس مستقر هستند و با کسانی که به قوانین توجه نکنند برخورد خواهند کرد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد : افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته و به تفرجگاه ها مراجعه کنند، ضمن توقیف خودروشان مبلغ 500 هزارتومان نیز جریمه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید

روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید