مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:402020-03-31سياسي

بهبودی بیش از95 درصد از بیماران کرونایی بستری درمراکز درمانی ناجا


95 درصد از بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی ناجا بهبود یافته اند و تاکنون موردی از مراجعه مجدد بیمار پس از ترخیص از بیمارستان گزارش نشده است.

- معاون بهداد نیروی انتظامی گفت: 95 درصد از بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی ناجا بهبود یافته اند و تاکنون موردی از مراجعه مجدد بیمار پس از ترخیص از بیمارستان گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد رضا حسینی با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهارکرد: بلافاصله بعد از دستور فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ورود پیدا کردن نیروهای مسلح در حوزه مقابله با کرونا و همکاری با وزارت بهداشت، پیرو تدابیر فرمانده ناجا، قرارگاه مقابله با کرونا نیروی انتظامی به ریاست معاونت هماهنگ کننده ناجا و دبیری معاونت بهداد ناجا کار خود را با شعار مالک دست های خود باشیم و بر اساس چهار محور آموزش، پبشگیری، پشتیبانی و درمان آغاز کرد.

معاون بهداد ناجا با اشاره به اینکه یگان ها و مراکز تابعه نیروی انتظامی از مراکز شهری تا دورترین نقاط مرزی در اولویت اجرای برنامه ها و تدابیر قرارگاه کرونا قرار داشت، خاطرنشان کرد: در همین راستا آحاد مردم جامعه نیز از برنامه ها و تدابیر آموزشی، پیشگیری، پشتیبانی و درمانی ناجا حوزه مقابله با کرونا بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی بیش از95 درصد از بیماران کرونایی بستری درمراکز درمانی ناجا

بهبودی بیش از95 درصد از بیماران کرونایی بستری درمراکز درمانی ناجا