مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:352020-03-31سياسي

وقتی زور «نسیم شهر» به گاوها نمی رسد/شهرداری: کدام گاو؛ کدام بو؟


مدت طولانی است که مردم شهر نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان استان تهران مجبورند هنگام ورود به شهر خود بوی نامطبوع ناشی از گاوداری مجاور این شهر را تحمل کنند و اقدامی از سوی مسؤولان برای حل آن دیده نمی شود.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ سیدمهدی حسینی:می گویند نخستین ذهنیت در اولین تجربه و آن هم در ابتدایی ترین لحظه شکل می گیرد.

مثلاً وقتی برای بار اول به شیراز سفر می کنید و ذهنیت خاصی از آن شهر هم ندارید، در صحنه نخست ورود خود به شهر با دروازه قرآن شیراز مواجه می شوید.

طبیعتاً زیبایی این اثر تاریخی در ابتدای شهر اولاً انگیزه شما را برای بازدید سایر مناطق بالا می برد و ثانیاً باعث شکل گیری ذهنیت مثبتی از شیراز در ذهن شما می شود که این مصرع سعدی شیرازی نیز مؤید همین نکته است: رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون اما اینجا در تهران، قضیه تفاوت دارد و کافی است که یک روز قصد سفر به نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان استان تهران را داشته باشید.

وقتی که به ورودی شهر در اولین میدان این شهر یعنی میدان امام خامنه ای برسید، ناگهان بوی تعفنی شبیه آن چه در کشتارگاه ها و دامداری ها سراغ داریم به مشام می رسد.

پیگیر این بوی بد که می شویم راننده یا اهالی نسیم شهر انگشت اشاره را به سمت چپ این میدان نشانه می گیرند که ساختمانی هایی طویل با نمایی قرمز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی زور «نسیم شهر» به گاوها نمی رسد/شهرداری: کدام گاو؛ کدام بو؟

وقتی زور «نسیم شهر» به گاوها نمی رسد/شهرداری: کدام گاو؛ کدام بو؟