مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:302020-03-31ورزشي

پلمب 339 واحد صنفی متخلف دیگر در تهران


استاندار تهران با اشاره ضرورت در خانه ماندن در روز سیزده فروردین از برگشت 1276 خودرو و پلمب 339 واحد صنفی متخلف در چهارمین روز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران خبر داد.

- استاندار تهران با اشاره ضرورت در خانه ماندن در روز سیزده فروردین از برگشت 1276 خودرو و پلمب 339 واحد صنفی متخلف در چهارمین روز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه ویدئو کنفرانس با رییس جمهور با اشاره به وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی از ابتدا در مواردی مثل تعطیلی نماز جمعه، مدارس، دانشگاه ها، مسابقات ورزشی و غیره دنبال شد که البته کافی نبود و نیاز به اقدامات تکمیلی وجود داشت بر این اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی یا به عبارت بهتر فاصله گذاری فیزیکی دنبال شد.

او ادامه داد: هدف از اجرای طرح این است تا چرخه بیولوژیکی ویروس را در سطح جامعه به صفر برسانیم که در خانه ماندن، رعایت نکات بهداشتی و حضور نداشتن در مراکز، تجمعات و سفر برابر با محو این بیماری است.

پیش بینی اثرگذاری مطلوب طرح فاصله گذاری اجتماعی استاندار تهران سپس عنوان کرد: این طرح از جامعیت و ویژگی های علمی برخوردار است چرا که فاصله گذاری اجتماعی چرخه بیولوژیک ویروس را به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 339 واحد صنفی متخلف دیگر در تهران

پلمب 339 واحد صنفی متخلف دیگر در تهران