مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:052020-03-31سياسي

بهره گیری بهینه از موقوفه ها از عوامل تاثیرگذار در جهش تولید است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بهره گیری بهینه از موقوفه های زنجان از مهمترین عوامل مهم و تاثیرگذار در زمینه جهش تولید است.

- حجت الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه عمده شعارهایی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ می شود، با رویکرد اقتصادی و توجه به معیشت مردم بوده و این نوعی نفشه راه برای نهادهایی است که می توانند در این حوزه ایفای نقش کنند، افزود: سازمان اوقاف و امورخیریه، یکی از نهادهایی است که مورد خطاب رهبر فرزانه انقلاب بوده و در همین راستا ظرفیت های بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه، اهتمام جدی به حوزه سرمایه گذاری و در کل بخش اقتصادی است، تصریح کرد: در همین مسیر سفارش ها و سیاست ها به مدیران در استان ها اعلام شده که حتماً باید برنامه ای منسجم در راستای تحقق شعار سال داشته باشند.

در استان برنامه ریزی لازم برای تحق شعار سال یعنی جهش تولید انجام گرفته است که در چند حوزه انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه زمین های موقوفه کشاورزی در برخی نقاط استان زنجان وجود دارد، گفت: بهره گیری بهینه از موقوفه های زنجان از مهمترین عوامل مهم و تاثیرگذار در زمینه جهش تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری بهینه از موقوفه ها از عوامل تاثیرگذار در جهش تولید است

بهره گیری بهینه از موقوفه ها از عوامل تاثیرگذار در جهش تولید است