مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-31اجتماعي

اماکن زیارتی و گرداب بن تعطیل است/ مسدود شدن ورودی شهرستان از سمت چالشتر


فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه کلیه اماکن زیارتی شهرستان و مجموعه گردشگری گرداب بن تعطیل است، گفت: با رایزنی های انجام شده با فرمانداری شهرکرد تصمیمی مبنی بر مسدود شدن ورودی شهرستان بن از سمت چالشتر اتخاذ شده است.

- کیانوش نادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به تعطیلی اماکن زیارتی شهرستان و مجموعه گردشگری گرداب بن گفت: مجموعه های سیاحتی، زیارتی و گردشگری، پارک ها و بوستان ها از روزهای پایانی اسفندماه تعطیل شده اند و این تعطیلی تا پایان شکست کرونا ادامه دارد.

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه در ایام  منتهی به روز طبیعت نظارت ها با شدت بیشتری انجام می شود، افزود: اماکن زیارتی شهرستان بن همچون امامزاده بارده، امامزاده شیخ شبان از ورودی اصلی روستا، گرداب بن با دو ورودی و همچنین سرویس های بهداشتی این اماکن مسدود شده و در صورت حضور گردشگر به هر طریقی هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد شد.

وی اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده با فرمانداری شهرکرد تصمیمی مبنی بر مسدود شدن ورودی شهرستان بن از سمت چالشتر اتخاذ شده است که از ورود گردشگر به شهرستان بن جلوگیری شود.

نادری ادامه داد: حتی از ورود ساکنین شهرکرد که اهل بن هستند هم جلوگیری می شود و محدودیت ها به روال سابق و با جدیت اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن زیارتی و گرداب بن تعطیل است/ مسدود شدن ورودی شهرستان از سمت چالشتر

اماکن زیارتی و گرداب بن تعطیل است/ مسدود شدن ورودی شهرستان از سمت چالشتر