مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 11:202020-03-31سياسي

پلمب 245واحد صنفی در مرکزی به علت عدم رعایت مصوبات شورای پدافند زیستی


رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تداوم طرح نظارت بر اصناف و اتحادیه ها با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و پلمب 245 واحد صنفی متخلف در این راستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ جعفر پرویزی اظهار داشت: در راستای ممنوعیت فعالیت اصناف غیرضروری با توجه به شیوع بیماری کرونا، پلیس در جهت اجرایی شدن مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان با محوریت سلامت جامعه و اقدامات پیشگیرانه نسبت به ساماندهی صنوف در جهت ارائه خدمات ضروری به شهروندان اقدام کرده است.

وی افزود: این طرح در قالب محدود نمودن فعالیت اصناف غیرضروری من جمله مجتمع های تجاری، مراکز خرید، تجمع ها و برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، بازارهای روز موقت، آموزشگاه ها و سایر صنوف غیرضروری با همکاری اتاق اصناف مرکز استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدامات مؤثری را انجام داده است.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت برخی از اصناف در اجرای این طرح افزود: فروشگاه های زنجیره ای سوپرمارکت ها، میوه و تره بار محصولات پروتیینی (قصابی، مرغ و ماهی) میادین میوه و تره بار لبنیات فروشی ها نانوایی ها مراکز تهیه غذاهای بیرون بر جایگاه های سوخت تعمیر و تأسیسات فنی خودرو و منازل مراکز بهداشتی و درمانی خصوصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 245واحد صنفی در مرکزی به علت عدم رعایت مصوبات شورای پدافند زیستی

پلمب 245واحد صنفی در مرکزی به علت عدم رعایت مصوبات شورای پدافند زیستی