مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-31اجتماعي

آسمان قم فردا چهارشنبه بارانی می شود/ پیش بینی وزش باد شدید


آسمان قم در روز چهارشنبه نیمه ابری از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات همراه با رگبار باران خواهد بود.

- سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آسمان امروز قم قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و سرعت وزش باد بین 55 تا 70 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.

وی افزود: آسمان قم در روز چهارشنبه نیمه ابری و از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات همراه با رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود و سرعت وزش باد بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی قم بیان کرد: هوای این استان در روز پنجشنبه قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران است و احتمال رعد و برق و سرعت وزش باد بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی وجود دارد.

وی گفت: آسمان استان قم در روز جمعه قسمتی ابری از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که سرعت وزش باد بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی پیش بینی می شود.

اسماعیلی تصریح کرد: حداقل دمای هوای امروز قم هشت درجه و حداکثر دمای هوا 22 درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه 6 درجه و حداکثر دمای هوا 22 درجه، حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه هفت درجه و حداکثر دمای هوا 24


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان قم فردا چهارشنبه بارانی می شود/ پیش بینی وزش باد شدید

آسمان قم فردا چهارشنبه بارانی می شود/ پیش بینی وزش باد شدید